Stel je voor dat je werkt bij Gervi Leuven, een bedrijf dat zich richt op het realiseren van wellness dromen van klanten in de breedste zin van het woord: van sauna's en infraroodcabines tot hotspring spa's en zelfs fitnesstoestellen - allemaal specifiek samengesteld op basis van de persoonlijke situatie en wensen van de klant. Jouw rol als allround, administratief en sales support medewerker is om het salesteam te ondersteunen bij hun job: het vinden van de perfecte wellness producten en diensten die passen bij de behoeften van de klant. En dat, door ze in de showroom een ware beleving te bezorgen van onze exclusieve merken en diensten.
Bij Gervi draait alles om het creëren van een omgeving waarin klanten zich kunnen ontspannen en de kwaliteit van hun vrije tijd kunnen verhogen. Samen met de rest van het team ben je verantwoordelijk voor het bieden van een uitstekende (after)service, zodat klanten zich volledig kunnen onderdompelen in een wereld van luxe en gezondheid.
Als allround, administratief en sales support medewerker ben je dagelijks in contact met klanten en luister je actief naar hun behoeften en wensen. Door jouw empathie en doelgerichtheid kun je klanten op een professionele manier verder helpen met al hun vragen over de producten van Gervi.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van after-sales vragen en problemen. Dit betekent dat je altijd klaarstaat om eventuele problemen op te lossen en klanten de beste service te bieden.
Kortom, als medewerker bij Gervi Leuven ben jij een belangrijke schakel in het realiseren van de wellness dromen van klanten en het bieden van een uitstekende service. Als je een passie hebt voor sales en wellness en jezelf herkent in de benodigde vaardigheden, dan ben jij de perfecte kandidaat voor deze functie. Zie jij jezelf al werken bij Gervi Leuven? Solliciteer dan snel en wie weet word jij onze nieuwe collega!
De taken binnen deze functie zijn heel uiteenlopend. Zo ben je het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en aan de balie. En dit zowel in de toonzaal als in het volautomatische zonnecenter.
Je kan administratieve taken verwerken en je bent handig of leergierig met de pc.
Je verwerkt inkomende facturen en zorgt voor een correcte facturatie aan onze klanten.
Je maakt orders of een offerte aan voor een klant ter ondersteuning van het salesteam.
Je plaatst een bestelling en je kan deze bij aankomst in het magazijn ook nakijken, ordenen, inplannen.
Je zorgt dat er juiste prijslijsten aanwezig zijn en er is steeds voorraad van artikelen die we dagdagelijks nodig hebben.
Onderhouden van klantentevredenheid en klantenrelaties in de winkel en telefonisch en je kan je de klant al een eerste technische hulp aanbieden of een serviceorder aanmaken voor de technische ploeg.
Voor het zonnecenter kan je de klanten begeleiden bij het inschrijven en zorg je ook voor het dagelijkse kleine onderhoud.
Op zaterdag ondersteun je je sales collega’s in de toonzaal/zonnecenter en ontvang je klanten die op zoek zijn naar tips en advies voor onderhoud en kleinere aankopen.
Met andere woorden; je bent van begin tot einde betrokken bij elk verkoopproces.
Jij zorgt er mee voor dat het salesteam zich met de klant kan bezighouden en dat de ‘back office’ goed geregeld is.
Profiel:
Je krijgt een competitief loon en komt terecht in een team dat zich specialiseert in wellness bij klanten thuis.
Je werkt in een leuk bedrijf en een prachtige toonzaal.
Interesse? Neem contact op met Marjolein Nijs (marjolein.nijs@gervi.be - 0473 63 47 72).